MetropoQuest: Regulament oficial


Campania "MetropoQuest" este organizata si desfasurata de catre SC Knopad Software SRL pe site-ul Metropotam.ro. Participantii sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament. Campania este organizata si se desfasoara pe teritoriul Romaniei. Ea va fi lansata la data de 21.09.2009 si va dura pana la data de 18.10.2009.

Dreptul de participare

1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice, cetateni romani, cu domiciliul in Romania, care au sau isi creeaza un cont valid pe metropotam.ro in reteaua Fourhooks. Accesul in campanie se va face doar pe baza de cont valid.
2. Nu au dreptul sa participe in campanie angajatii Organizatorului, ai companiilor colaboratoare la acest concurs precum si rudele de gradul I ale acestora.
3. O persoana se poate inscrie in campanie in baza unui singur cont pe FourHooks. Nu se accepta participarea in campanie cu mai multe conturi pentru o singura persoana.
4. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a participantului in cauza, fara alte notificari in prealabil.

Pentru mai multe informatii despre reteaua Fourhooks si PLATFORMA METROPOTAM va rugam sa cititi Termeni si conditii si Politica de confidentialitate.

Mod de desfasurare

1. Pentru a participa in campanie, cititorii trebuie sa completeze formularul de cont in reteaua FourHooks cu urmatoarele campuri obligatorii (pentru identificare, validare, protectia datelor personale si contact in cazul castigarii unui premiu): utilizator, parola, email, nume, prenume, nickname, data nasterii, cuvant antispam.

  • Necompletarea oricarui dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la invalidarea inscrierii respective.
  • Completarea campurilor aditionale din formular este optionala si nu conditioneaza inscrierea in concurs.

2. Pentru a intra in competitia pentru premii, participantii trebuie sa joace si sa finalizeze jocul "MetropoQuest".

Jocul "MetropoQuest"

  • este un joc online care prezinta patru ecrane cu ilustratii si animatii urbane in cadrul carora sunt reprezentate grafic 50 de locuri din Bucuresti. Acestea pot fi cafenele, cluburi, baruri, restaurante si ceainarii. Reprezentarile grafice pot fi identificate cu ajutorul cursorului care ia forma de "manuta" deasupra formelor clickabile.
  • Pentru a finaliza jocul, utilizatorul trebuie sa ghiceasca toate cele 50 de reprezentari grafice si sa le noteze in fereastra special deschisa la click. (Nota: numele locurilor se pot scrie fie cu litera mare, fie cu litera mica. Exemplu: pentru Restaurantul Pescarul raspunsul corect este fie Pescarul, fie pescarul)
  • Un loc ghicit se deactiveaza automat si jocul inregistreaza raspunsul corect.
  • Jocul poate fi finalizat pe toata perioada campaniei, in mai multe sesiuni de log in. Nu este obligatorie finalizarea jocului intr-o singura sesiune de inregistrare.
  • La prima accesare a jocului, se creeaza un joc unic pentru un utilizator, care va fi numit "Jocul lui <nickname utilizator>".

Prieteni

  • Utilizatorul poate apela la ajutorul prietenilor pentru a finaliza jocul mai repede.
  • Fiecare joc unic are atasat un "link unic" care poate fi vizualizat in sectiunea "Invita-ti prietenii".
  • Pentru a-si invita prietenii sa participe in jocul sau, utilizatorul poate sa le transmita acest link unic prietenilor (messenger, blog, email, etc prin copy-paste).
  • Pentru a putea vizualiza si contribui la jocul utilizatorului, prietenii trebuie sa se logheze cu un cont FourHooks.

Precizari

  • Chiar daca participa in calitate de "prieten invitat la un joc", orice utilizator isi poate crea propriul sau joc, in paralel cu jocurile la care este invitat.
  • Utilizatorii pot participa la jocurile altor utilizatori in calitate de "prieteni" daca au primit din partea acestora url-ul unic.
  • Un utilizator va avea un singur joc "al sau" cu care intra in competitia pentru premii.
  • Un utilizator poate participa la un numar nelimitat de alte jocuri in calitate de "prieten invitat".